Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu – Kristýna Maršíčková
Kristýna Maršíčková
Bachelor's thesis
Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu
Evaluation of marketing communication of selected subject
Abstract:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení marketingové komunikace nákupního centra Westfield Chodov. Hlavním cílem této práce je zhodnotit nástroje marketingové komunikace společnosti, jejich působení na zákazníky a na základě získaných informací zpracovat návrhy a doporučení, které povedou ke zdokonalení komunikace . Dílčími cíli bakalářské práce je charakteristika vybraného subjektu a vyhodnocení výsledků …moreAbstract:
The theme of bachelors thesis is the evaluation of marketing communication of the shopping center Westfield Chodov. The main goal of this work is to evaluate the company's marketing communication tools, their effect on customers and to prepare proposals and recommendations based on the obtained informations, which will lead to the improvement of communication. The secondary objectives of the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 3. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Jan Huml
- Reader: Václav Kala, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARŠÍČKOVÁ, Kristýna. \textit{Hodnocení marketingové komunikace vybraného subjektu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/dqcutv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights