Bc. Silvia Smolárová

Bachelor's thesis

Účinná komunikácia finančnej inštitúcie s verejnosťou

Effective communication of financial institutions with the public.
Abstract:
This Bachelor´s is dealing with public communication, marketing issues, as part of marketing communications, segmentation of financial markets, strategy, customer relationship and company image and sales promotion. The analytical part is focused on insurance company AEGON, its history and expansion. Using questionnaires, we prove or denied the hypotfesis and to achieve the stated objective. We proposed …viac
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá komunikáciou s verejnosťou, marketingovými otázkami, marketingom ako súčasť komunikácie, členením finančného trhu, stratégiou, vzťahmi s klientom, ako aj imidžom spoločnosti a podpory predaja. V analytickej časti sa zaoberáme poisťovňou AEGON, jej históriou, expanziou. Pomocou dotazníkov sme potvrdzovali a vyvracali hypotézy a dosahovali stanovený cieľ. Navrhli sme odporúčania …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 9. 2012
  • Vedúci: Ing. Miroslav Križan
  • Oponent: Ing. Adriana Zliechovcová, MBA

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Banking Institute/College of Banking

Banking Institute/College of Banking SK

Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management