Bc. Andrea Straková

Bachelor's thesis

Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy

The use of public relations as a part of marketing communication of specific company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem public relations, přibližuje pojem, zásady a vysvětluje základní teoretická východiska. Krátce přibližuje dějiny, popisuje firemní identitu a upevnění public relations v marketingové komunikaci firmy. V praktické části se bakalářská práce věnuje popisu neziskových organizací a konkrétní společnosti - a to dětskému fondu Unicef. Je zde rozebrán popis organizace …more
Abstract:
The bachelor’s thesis focuses on the topic of public relations, brings up the concept, principles and explains the basic theoretical backgrounds. Shortly informs about history, describes corporate identity and public relations as a part of marketing communication in a company. The practical part of this thesis deals with describing non-profit organizations and a concrete company – United Nations Children …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní