Bc. Jakub Valtar

Bakalářská práce

Framework pro algoritmy počítačové grafiky v Processingu

Processing framework for computer graphics algorithms
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojovým prostředím Processing, hlavně opravou chyb v osvětlovacím modelu a míchání barev. V rámci práce byl dále implementován algoritmus pro hloubkové řazení poygonů. Druhá část práce se zabývá implementací frameworku pro tvorbu a promítání počítačem generovaných scén.
Abstract:
The main focus of this Bachelor thesis is Processing development environment, specifically implementing a depth sorting algorithm and fixing bugs in the lighting model and blend modes. The second part focuses on implementing a framework for creating and projecting computer generated scenes.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Miroslava Jarešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu

Práce na příbuzné téma