Framework pro algoritmy počítačové grafiky v Processingu – Bc. Jakub Valtar
Bc. Jakub Valtar
Bakalářská práce
Framework pro algoritmy počítačové grafiky v Processingu
Processing framework for computer graphics algorithms
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojovým prostředím Processing, hlavně opravou chyb v osvětlovacím modelu a míchání barev. V rámci práce byl dále implementován algoritmus pro hloubkové řazení poygonů. Druhá část práce se zabývá implementací frameworku pro tvorbu a promítání počítačem generovaných scén.Abstract:
The main focus of this Bachelor thesis is Processing development environment, specifically implementing a depth sorting algorithm and fixing bugs in the lighting model and blend modes. The second part focuses on implementing a framework for creating and projecting computer generated scenes.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/kxc3l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedoucí: doc. RNDr. Barbora Kozlíková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Miroslava Jarešová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu