Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka – Petra Truhlářová
Petra Truhlářová
Bakalářská práce
Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka
Customer's Quality Analysis and Recommendations to Improve Customer Satisfaction
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka. Cílem bakalářské práce je zaměřit se na kvalitu vybraných mléčných produktů (měkkého tvarohu a tradiční Bystřické pomazánkové natur). Zjistit a popsat, zda tyto výrobky z mlékárny Bystřice pod Hostýnem jsou lepší / horší či se vyrovnávají s ostatními výrobci (konkurencí). Práce je charakterizovaná …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on customer quality analysis and recommendations for improving customer satisfaction. The aim of the bachelor thesis is to focus on the quality of selected dairy products (Soft Curd and traditional Bystrice Spreads Natur). To identify and describe whether these products from the Bystřice pod Hostýnem Dairy are better / worse or cope with other producers (competitors). The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/127583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Pavel Blecharz
- Oponent: Ludmila Škrobánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUHLÁŘOVÁ, Petra. \textit{Analýza zákaznické kvality a doporučení pro zlepšení spokojenosti zákazníka}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/dqo922/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
Petr Podařil -
Návrh podnikatelského plánu založení podniku – rodinný podnik
Gabriela Kudličková -
Sociální podnik na malém městě
Simona Marvan Krausová -
Udržení konkurenceschopnosti malého podniku v oblasti pohostinství se zaměřením na podnik Baretta
Petra Aubrechtová