Miroslav Svorada

Bakalářská práce

Vizuální identita firmy

Visual Identity of a Company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je přiblížit vztah mezi firemní identitou, konkrétněji firemním designem, a počítačovou grafikou, včetně upozornění na důležitost jednotného vizuálního stylu podniku. Práce je tak zaměřena na popis firemní identity, její využití a na přiblížení prvků firemního designu. Dále poukazuje na rozdíly mezi vektorovou a bitmapovou počítačovou grafikou, porovnává příklady softwarových …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to present the relationship between corporate identity, more specifically corporate design, and computer graphics, including the importance of a unified visual style of the company. Thus, the thesis focuses on the description of corporate identity, its use and the introduction of the elements of corporate design. It also points out the differences between vector and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Svorada, Miroslav. Vizuální identita firmy. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě