Bc. Anna Skoupá

Master's thesis

Fluktuace v call centru

Job changing in the call center
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je přiblížení problematiky fluktuace na call centru vybraného podniku. V teoretické části jsou představeny procesy získávání a výběru zaměstnanců, metody těchto procesů včetně jejich výhod a nevýhod. Dále je text zaměřen na motivaci a spokojenost zaměstnanců a charakteristiku fluktuace. Empirická část hodnotí stávající situaci na call centru z hlediska zmíněných aspektů …more
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the approximation of the job changing at the selected call center. In the theoretical part is presented process of recruitment and selection of employees, methods of these processes, including their advantages and disadvantages. Further, the text is focused on employee motivation and satisfaction and characteristics of job changing. The empirical part evaluates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Martin Cenek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta