Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development – Bc. Volodymyr Pukha
Bc. Volodymyr Pukha
Master's thesis
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Abstract:
The thesis provides a comprehensive study on the design and development a scalable architecture for mobile games, focusing on performance optimization and adaptability to address the changing needs of the gaming sector. The research process combines a thorough literature review with the practical creation and execution of a prototype to discover and include the most efficient design patterns and optimization …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedúci: Ing. Jiří Brožek, Ph.D.
- Oponent: Josef Moravec, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Game design dokument jako nástroj a mediální artefakt
Viliam Korbel -
Development process of a successful indie game
Dennis Fischer -
Software Architecture Optimization in Cloud Applications
David Gešvindr
Názov
Vložil
Vložené
Práva