Vizuální rešení kulturní akce - módní přehlídka s doprovodným programem – Veronika CHLUMSKÁ
Veronika CHLUMSKÁ
Bakalářská práce
Vizuální rešení kulturní akce - módní přehlídka s doprovodným programem
Visual Solution of cultural event - a fashion show with an accompanying program
Anotace:
Zpracování tiskovin a propagačních materiálů pro módní přehlídku s doprovodným programem.Abstract:
Layout of all printed and promotional materials for a fashion show with an accompanying program.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: akad. mal. Ditta Jiřičková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHLUMSKÁ, Veronika. \textit{Vizuální rešení kulturní akce - módní přehlídka s doprovodným programem} Online. Bakalářská práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Ústav umění a designu. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/drdhiz/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
CHLUMSKÁ, Veronika. Vizuální rešení kulturní akce - módní přehlídka s doprovodným programem. Plzeň, 2013. bakalářská práce (BcA.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Ústav umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Ústav umění a designuZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Ústav umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl vybrané společnosti a jeho aplikace - www stránky, propagační materiály: Vojenský historický ústav
Martin JOHN -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Vizuální řešení, vzdělávací a kulturní akce - vizuální řešení projektu propagace běloruské kultury a běloruštiny
Yana IVANOVA -
Vizuální styl psího útulku
Vít ŠVÉDA -
Vizuální identita kina Luna v Českém Krumlově
Jan VODIČKA -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Analýza a návrh funkční firemní identity pro firmu poskytující design a tisk “Vsigns”.
Yulia Rezaeva -
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
Markéta Kubíková