Asymetrie informací na trhu s potravinami – Vojtěch Červinka
Vojtěch Červinka
Bakalářská práce
Asymetrie informací na trhu s potravinami
Information asymmetry on the food market
Anotace:
Tato práce se zabývá asymetrií informací na trhu s potravinami. V teoretické části se zaměřuje na dobrovolná značení a loga, která pomáhají spotřebiteli při rozhodování, a rozebírá vliv tří vybraných pořadů internetové televize Stream.cz, jejichž cílem je osvěta spotřebitelů. V praktické části práce metodou mystery shopping poukazuje na aktuální klamavé a nečestné obchodní praktiky výrobců a prodejců …víceAbstract:
This thesis looks into information asymmetry on the food market. In the theory part, it focuses on voluntary labeling and logos, which can help the consumer with his decisions, and analyses the impact of three selected Stream.cz programmes that help in the raising of public awareness. The practical part of this thesis uses mystery shopping to show some currently used misleading and dishonest commercial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46381
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Simona Fučíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46381
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Asymetrie informace a její důsledky na pojistném trhu
Michal Korejs -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Martin Kulich -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Úloha výzkumu trhu v marketingové strategii a systému informací - specificky metoda Mystery shopping
Richard Unruh -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Mystery Shopping ve vybrané instituci
Anna Marková