Lisa van Vliet

Master's thesis

Convincing the millennial anti-hero consumers to consume more sustainable brands

Přesvědčování mileniálů k spotřebě více udržitelných značek
Anotácia:
Tato práce se pokouší posoudit a porozumět tomu, co ovlivňuje mezeru mezi přístupem a chováním mileniálů jako zákazníků a co je drží od konzumování více udržitelné módy. Aby to výzkum zjistil, soustřeďuje se na faktory, které mileniály omezují v zapojení do více udržitelného nákupního chování oblečení. Na základě výsledků kvalitativního průzkumu práce poskytuje náhled do spotřebního chování mladých …viac
Abstract:
This study attempts to understand what is influencing the attitude-behavior gap of young millennial consumers and to assess what is restraining them from consuming more sustainable fashion. In order to find out, the research focused on finding the restraining factors in engaging in more sustainable clothing buying behavior. Based on the results of the qualitative research, this research has gained …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2019
  • Vedúci: Zuzana Chytková
  • Oponent: Jaroslav Pašmik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77392

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management