Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu – Zuzana Slámová
Zuzana Slámová
Bakalářská práce
Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu
Customer satisfaction with services of delegates and tourist guides
Anotace:
Cílem práce je analyzovat faktory, které mohou ovlivňovat spokojenost účastníků cestovního ruchu, dále také zjistit pomocí dotazníkového šetření spokojenost vybraných respondentů se službami průvodců a delegátů. Na základě analýzy relevantních zdrojů byly v teoretické části popsány rozdíly mezi delegátem a průvodcem, dále byly popsány faktory, které mohou ovlivňovat spokojenost se službami delegátů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12453
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2020
- Vedoucí: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Pavlína Chaloupská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLÁMOVÁ, Zuzana. \textit{Spokojenost zákazníků se službami delegátů a průvodců cestovního ruchu}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/drfff0/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s prací průvodců a delegátů CK KO-Tour Polička
Lucie Berlanová -
Spokojenost klientů s nabídkou zájezdů CK Fischer
Veronika Linhartová
Název
Vložil
Vloženo
Práva