Hodnocení žáků ve výuce praktického vyučování technických oborů – Jiří Panáček
Jiří Panáček
Bakalářská práce
Hodnocení žáků ve výuce praktického vyučování technických oborů
The assessment of pupils in the tuition of practical training in technical fields
Anotace:
V bakalářské práci zpracovávám téma "hodnocení žáků ve výuce praktického vyučování technických oborů“.Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak učitelé odborného výcviku přistupují k hodnocení žáků.Cílem teoretické části této práce je popsat důležitá teoretická východiska hodnocení a specifikace hodnocení v odborném výcviku. Také následně vyvodit vlastní závěry. V teoretické části dochází k vymezení …víceAbstract:
In my Bachelor thesis I elaborate the topic of “the assessment of pupils in the tuition of practical training in technical fields”. The main goal of the Bachelor thesis is to find out how vocational training teachers approach pupils’ assessment.The aim of the theoretical part of this thesis is to describe the important theoretical starting points of assessment and specification of the assessment in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PANÁČEK, Jiří. \textit{Hodnocení žáků ve výuce praktického vyučování technických oborů} Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/drk4vl/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení výchovně vzdělávacích činností a procesů v odborném vzdělávání v rezortu Ministerstva vnitra (v podmínkách Vyšší policejní školy a Střední policejní školy MV v Holešově)
Pavel NOVÁK -
Vnímání hodnocení žáků učiteli v odborném výcviku na vybraných SŠ v JmK
Martin Pulec -
Zpětná vazba a formativní hodnocení v odborném výcviku elektrotechnických učebních oborů
Daniel Procházka -
Projekt společné evropské armády a jeho reflexe v odborné literatuře v před- a polisabonském období
Aneta Kynčlová -
Výuka ekonomických témat v odborném vzdělávání
Nikola Hanáčková -
Klimatická změna a Nepál - změny a potřeby v oblastech institucí, adaptačních opatření a souvisejícím financování v Nepálu
Tek Jung Mahat -
Metoda FMEA pro hodnocení rizik v organizaci státního odborného dozoru, Technické inspekci České republiky
Libor Šubrt -
Hodnocení žáků v odborném výcviku
Kateřina VYSOGLADOVÁ