Vedení a motivace obchodní pracovní skupiny – Bc. Šárka Marcilisová
Bc. Šárka Marcilisová
Bakalářská práce
Vedení a motivace obchodní pracovní skupiny
Leadership and motivation of business working group
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na důležitost vedení a motivace obchodní pracovní skupiny. Začíná se charakteristikou pojmů, jako je obchodní skupina, motivace, řízení. Je třeba zmínit důležitost použití motivace a určitého stylu vedení řídícím pracovníkem v obchodní pracovní skupině. Obecné poznatky předních psychologů a sociologů jsem doplnila svými praktickými zkušenostmi na pozicích vedoucí obchodních …víceAbstract:
Die Bachelorarbeit wird auf die Wichtigkeit der Leitung und Motivation der Handelsarbeitsgruppe orientiert. Sie beginnt mit der Charakteristik der Begriffe wie Handelsgruppe, Motivation, Führung. Es ist nötig die Wichtigkeit der Benutzung der Motivation und eines bestimmten stils der Leitung vom leitenden Augestellter in einer Handelsarbeitsgruppe zu erwähnen. Ich habe die Allgemeinerkenntnisse der …víceKlíčová slova
Sociální skupina obchodní pracovní skupiny tým týmová práce motivace řízení komunikace prodejní rozhovor zákazník obchodní jednání se zákazníkem řídící pracovník produkt finance. e Sozialgruppe Handelsarbeitsgruppen Team e Teamarbeit e Motivation e Führung e Komunikation Verkaufsgespräch r Kunde Geschältsverhandlung mit dem Kundem leitender Angestellter s Produkt e Finanzen.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f6ryo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2008
- Vedoucí: PhDr. Jan Rytina, CSc.
- Oponent: PhDr. Stanislav Hrzina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Kateřina Pekárková -
Mezinárodní obchodní vztah malé firmy se zákazníkem ve Spojeném britském království
Vojtěch Černý -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky.
Anna Janíčková -
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Jindřich Tomačka -
Jednání se zákazníkem - maximalizace úspěchu
Michal Chodák -
Efektivní komunikace se zákazníkem
Richard Malina -
Sociologie pracovní skupiny
Barbora Dolejšová