Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie – Ing. Kateřina Peroutková
Ing. Kateřina Peroutková
Diplomová práce
Strategie při koupi a prodeji značek - obacné přístupy a případové studie
Strategy in a purchase and sale of brands - general access and case studies
Anotace:
Smyslem mé diplomové práce bylo zhodnotit přínos oceňování značky a zdůraznit nutnost vytvořit takové závazné postupy, které by ocenění všech hodnot, které značka poskytuje, umožňovaly. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části se věnuji samotnému pojmu značka a hodnotám, které poskytuje vlastníku značky a jejím spotřebitelům a zákazníkům. Popisuji, jak …víceAbstract:
My diploma theses aims to evaluate the contribution of “brand” and to emphasize the necessity to create binding statues appreciating total values of brand. The diploma theses is divided into two parts: a Theoretical and a Practical part. The Theoretical part contains the conception of “brand” and values which provide brand to consumers and shoppers. I describe how important is a strong and traditional …víceKlíčová slova
Značka hodnota značky česká značka cena značky metoda oceňování budování značky portfolio značek tradice značky význam značky produkt společnost a značka značka a globalizace ochranná známka padělky zisk spotřebitel zákazníci trh strategie vztahy reklama komunikace cíle podnikání konkurence Brand value of brand czech brand price of brand method of evaluation brand building portfolio of brand tradition of brand sense of brand product society and brand brand and globalization trade-marks imitations the profit consumer shopper market strategy relations advertisment communication goals business competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zekc2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Josef Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Globalizace a mléčné produkty (případová studie Prahy a Krasnojarska)
Evgeniya Zheludeva -
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Evaluation of environmental impacts of selected crops growing by LCA method
Emeka Micheal NNANDO -
Evaluation of Economic Efficiency of the Investment Project in the Company
Yichen Yu -
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
Kristýna Kepková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec