Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ

Diplomová práce

Televizní sponzoring

Television sponsorship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová …více
Abstract:
This thesis is dedicated to television sponsorship in Czech Republic. It defines basic terms in selling different formats of TV advertising, focusing mainly on TV sponsorship. It com-piles elemental information of this subject, which are gained from expert literature and other information channels. The goal of the thesis is a complex analysis of TV sponsorship among major television station broadcasting …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 10. 2012

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní sponzoring. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace