Televizní sponzoring – Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Bc. Miroslava RABENSEIFNEROVÁ
Diplomová práce
Televizní sponzoring
Television sponsorship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá televizním sponzoringem v České republice. Charakterizuje základními pojmy v oblasti prodeje formátů televizní reklamy se zaměřením na televizní sponzoring. Shrnuje podstatné informace k tématu získané z odborné literatury a ostatních informačních zdrojů. Jejím cílem je komplexní analýza televizního sponzoringu v rámci významnějších televizí vysílajících na našem území. Projektová …víceAbstract:
This thesis is dedicated to television sponsorship in Czech Republic. It defines basic terms in selling different formats of TV advertising, focusing mainly on TV sponsorship. It com-piles elemental information of this subject, which are gained from expert literature and other information channels. The goal of the thesis is a complex analysis of TV sponsorship among major television station broadcasting …víceKlíčová slova
marketingový mix marketingový komunikační mix masová komunikace masová média sponzoring podstata sponzoringu televizní reklama a její formy televizní sponzoring regulace a pravidla televizního sponzoringu možnosti televizního sponzorství prodej televizního sponzoringu kreativita sponzoringové kampaně
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2012
Zveřejnit od: 17. 9. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 10. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABENSEIFNEROVÁ, Miroslava. Televizní sponzoring. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.9.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 9. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace a omezení vysokofrekvenčního obchodování
Klement Florian -
Právní úprava bankovního podnikání a pravidla jeho regulace v ČR
Michaela Emrová -
Pravidla bankovní regulace a trh státních obligací
Michal Lietava -
Kryptoměny: porovnání výkonu a faktory úspěchu Bitcoinu a Etherea
Marek Mach -
Regulace a dohled důchodových systémů
Michaela Tóthová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Reklama a její mimoprávní regulace a autoregulace
Dominik Klement -
Žáci a reklama: Nové reklamní techniky zaměřené na děti a dospívající
Lenka DRAŽILOVÁ