Dominik HONEŠ

Bakalářská práce

The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements

The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Abstract:
This bachelor thesis deals with the language of advertising and with the analysis of advertising slogans of two competing companies, Apple and Samsung. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, advertising is introduced and defined together with a history of advertising and introduction to advertising types and functions. Furthermore, the theoretical part consists of advertising …více
Abstract:
Tato bakalářské práce se zabývá jazykem reklamy a analýzou reklamních sloganů na smartphony od společností Apple a Samsung, které dominují jako vlajkové značky ve sféře elektroniky. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen a definován pojem reklama společně s její historií. Teoretická část se rovněž soustředí na druhy a funkce reklamy na základě …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 5. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Tereza Guziurová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HONEŠ, Dominik. The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)