The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements – Dominik HONEŠ
Dominik HONEŠ
Bakalářská práce
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements
Abstract:
This bachelor thesis deals with the language of advertising and with the analysis of advertising slogans of two competing companies, Apple and Samsung. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, advertising is introduced and defined together with a history of advertising and introduction to advertising types and functions. Furthermore, the theoretical part consists of advertising …víceAbstract:
Tato bakalářské práce se zabývá jazykem reklamy a analýzou reklamních sloganů na smartphony od společností Apple a Samsung, které dominují jako vlajkové značky ve sféře elektroniky. Práce je rozdělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části je představen a definován pojem reklama společně s její historií. Teoretická část se rovněž soustředí na druhy a funkce reklamy na základě …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Tereza Guziurová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HONEŠ, Dominik. The language of advertising: linguistic analysis of smartphone advertisements. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk - Občanská výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní telefony a aplikace pro iOS
The Dat Tran -
Persvazivní jazykové prostředky v německé a české reklamě na mobilní telefony.
Zlata Hokrová -
Konkurenčný boj firiem Apple a Samsung v oblasti smartphonov
Martina Bronišová -
Analýza metod marketingu společnosti Apple
Alina Nikolaeva -
Marketing společnosti Apple
Tatyana Smirnova -
Vnímání značky Apple v ČR ve srovnání s hlavní konkurencí (Samsung, HTC, Nokia)
Martin Kluc