Bc. Monika Smolíková

Diplomová práce

Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku

Employer branding in a selected company
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je budování značky zaměstnavatele. Jejím cílem je nalézt vhodné nástroje pro budování značky zaměstnavatele, které mají zajistit konkurenceschopnost společnosti v daném odvětví. Práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na základní teoretická východiska v návaznosti na budování značky zaměstnavatele. Objasňuje především …více
Abstract:
The main topic of the thesis is employer branding. Its aim is to find appropriate employer branding tools to ensure the company's competitiveness in the industry. The thesis is divided into 2 main parts, theoretical and practical. The theoretical part focuses on the basic theoretical background in relation to employer branding. It mainly explains the concept of employer branding and other related terms …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Kateřina Maršíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Smolíková, Monika. Budování značky zaměstnavatele ve vybraném podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta