Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání – Veronika HOŘÍNKOVÁ
Veronika HOŘÍNKOVÁ
Master's thesis
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Communication skills of pupils in primary education
Abstract:
Má diplomová práce se zabývá především komunikačními dovednostmi žáků v primárním vzdělávání. Zaměřuji se hlavně na čtenářské dovednosti žáků 3. a 4. ročníku škol hlavního vzdělávacího proudu. V oblasti čtenářské dovednosti jsou pro mě klíčové procesy porozumění textu. Cílem mé diplomové práce je reflexe problematiky komunikačních kompetencí u žáků na 1. stupni běžných základních škol. Práce je rozdělena …moreAbstract:
My diploma thesis deals especially with communication skills of pupils in primary school. I focus to a reader´s literacy of pupils, who attend 3th and 4th class mainstream schools. In the subject of reading is for me the key process of comprehension of the text. The main aim of my diploma thesis is reflection on issues of communication and competition of pupils in 1st grade at mainstream schools. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2015
Accessible from:: 31. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŘÍNKOVÁ, Veronika. Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová