Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání – Veronika HOŘÍNKOVÁ
Veronika HOŘÍNKOVÁ
Diplomová práce
Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání
Communication skills of pupils in primary education
Anotace:
Má diplomová práce se zabývá především komunikačními dovednostmi žáků v primárním vzdělávání. Zaměřuji se hlavně na čtenářské dovednosti žáků 3. a 4. ročníku škol hlavního vzdělávacího proudu. V oblasti čtenářské dovednosti jsou pro mě klíčové procesy porozumění textu. Cílem mé diplomové práce je reflexe problematiky komunikačních kompetencí u žáků na 1. stupni běžných základních škol. Práce je rozdělena …víceAbstract:
My diploma thesis deals especially with communication skills of pupils in primary school. I focus to a reader´s literacy of pupils, who attend 3th and 4th class mainstream schools. In the subject of reading is for me the key process of comprehension of the text. The main aim of my diploma thesis is reflection on issues of communication and competition of pupils in 1st grade at mainstream schools. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘÍNKOVÁ, Veronika. Komunikační kompetence u žáků v primárním vzdělávání. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 31.3.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Romana Tomášková -
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová