Analýza nástrojov marketingovej komunikácie Ráááádio Impuls – Lenka Matuščáková
Lenka Matuščáková
Diplomová práce
Analýza nástrojov marketingovej komunikácie Ráááádio Impuls
Analýza nástrojů marketingové komunikace Ráááádia Impuls
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu …víceAbstract:
The purpose of this diploma thesis is to analyze the tools of the marketing communication of Radio Impuls. The definition of marketing communication, mass and personal communication, the various types of marketing communication as well as above the line and below the line communication are outlined in the theoretical part. Further on, apart from introduction of a radio market in the Czech Republic …víceAbstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať nástroje marketingovej komunikácie Rádia Impuls. V teoretickej časti tejto práce je definovaná marketingová komunikácia, masová a osobná komunikácia, typy marketingovej komunikácie, nadlinková a podlinková marketingová komunikácia. V práci sa ďalej venujem okrem predstavenia rozhlasového trhu v Českej republike a postavenia Rádia Impuls, definovaniu hodnôt …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43281
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Matúš Kubák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43281
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
On-line marketingová komunikační strategie
Veronika Rumanová -
On-line marketingová komunikační strategie Cukrárny Na Kopečku
Kristýna Roštejnská -
On-line marketingová komunikace
Pavel Pospíšil -
On-line marketingová komunikace pro značku Rowenta
Tereza Havlová -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová