Lenka Matuščáková

Diplomová práce

Analýza nástrojov marketingovej komunikácie Ráááádio Impuls

Analýza nástrojů marketingové komunikace Ráááádia Impuls
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat nástroje marketingové komunikace Rádia Impuls. V teoretické části práce je definována marketingová komunikace, masová a osobní komunikace, typy marketingové komunikace, nadlinková a podlinková komunikace. Kromě představení rozhlasového trhu v České republice a postavení Rádia Impuls se věnuji definici hodnot, vizi a misi značky Ráááádio Impuls, pozitioningu …více
Abstract:
The purpose of this diploma thesis is to analyze the tools of the marketing communication of Radio Impuls. The definition of marketing communication, mass and personal communication, the various types of marketing communication as well as above the line and below the line communication are outlined in the theoretical part. Further on, apart from introduction of a radio market in the Czech Republic …více
Abstract:
Cieľom tejto diplomovej práce je analyzovať nástroje marketingovej komunikácie Rádia Impuls. V teoretickej časti tejto práce je definovaná marketingová komunikácia, masová a osobná komunikácia, typy marketingovej komunikácie, nadlinková a podlinková marketingová komunikácia. V práci sa ďalej venujem okrem predstavenia rozhlasového trhu v Českej republike a postavenia Rádia Impuls, definovaniu hodnôt …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2014
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Matúš Kubák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/43281

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod