PRÁZNOVSKÁ, Veronika. \textit{Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsg6am/.
PRÁZNOVSKÁ, Veronika. <i>Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsg6am/.
PRÁZNOVSKÁ, Veronika. Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/dsg6am/.
@MastersThesis{Praznovska2014thesis,
AUTHOR = "Práznovská, Veronika",
TITLE = "Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh [online]",
YEAR = "2014 [cit. 2024-11-13]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Marie Hamplová",
URL = "https://theses.cz/id/dsg6am/",
}
@MastersThesis{Praznovska2014thesis,
AUTHOR = {Práznovská, Veronika},
TITLE = {Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh},
YEAR = {2014},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Marie Hamplová},
URL = {https://theses.cz/id/dsg6am/},
URL_DATE = {2024-11-13},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Práznovská
| jméno = Veronika
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Komunikačná strategia pri zavedení nového produktu na trh
| url = https://theses.cz/id/dsg6am/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Marie Hamplová
| rok = 2014
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-11-13
| poznámka =
| jazyk =
}}