Bc. Iva Křenová

Bachelor's thesis

Mediální partnerství s TV jako možnost propagace kulturního projektu

Media partnership with TV as a possibility to promote a cultural project
Abstract:
Bakalářská práce pojednává o mediálním partnerství jako jedné z forem propagace kulturního projektu. První část práce se věnuje teoretickému vymezení pojmu mediální partnerství. Vývoj českého mediálního trhu a dopad na jeho současnou podobu je další částí práce. Následující kapitola popisuje fungování mediálního partnerství ve veřejnoprávní České televizi, komerční TV Nova a regionální Televizi TVS …more
Abstract:
This bachelor's thesis deals with media partnership as one of the forms of promoting a cultural project. The first part of the thesis deals with defining the concept of media partnership in theory. The development of the Czech media market and the impact on its current form is another part of the work. The following chapter then describes the functioning of media partnership in Czech TV, commercial …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2017
  • Supervisor: doc. MgA. Hana Průchová, Ph.D.
  • Reader: MgA. Lucie Abou

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Divadelní fakulta
https://is.jamu.cz/th/h1fpx/

Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno

Faculty of Theatre

Bachelor programme / field:
Dramatic Arts / Theatre Management focusing on production management