Bc. Ivana Kučerová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace online prodejny

Marketing communication of online store
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na základě analýzy současného stavu navrhnout plán marketingové komunikace online prodejny. Teoretická část práce je tvořena teorií marketingové komunikace se zaměřením na online prodej. Praktická část práce obsahuje prezentaci výsledky výzkumu. Na základě zjištěných informací bude připraven plán komunikace online prodejny tak, aby došlo k dosažení požadovaných hodnot klíčových …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing communication plan for an online shop based on the analysis of the current situation. The theoretical part of the thesis consists of the theory of marketing communication with a focus on online sales. The practical part of the thesis includes the presentation of the research results. Based on the information found, a communication plan for the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/kxd9q/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. et. Mgr. Alice Hemerková Bittnerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management