Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti – Aneta Üvegešová
Aneta Üvegešová
Master's thesis
Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti
Perception and Evaluation of the Brand of the Selected Company from the Perspective of the Public
Abstract:
Tato práce se zabývá vnímáním a hodnocením obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Práce nejprve obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti brandingu, hodnoty obchodní značky, vnímání a řízení obchodní značky. Dále je v práci představena vybraná společnost a uvedeny výsledky zrealizovaného dotazníkového šetření včetně statistického zpracování a vyhodnocení. Na základě těchto výsledků …moreAbstract:
This thesis deals with a perception and an evaluation of the brand of the selected company from the perspective of the public. At first, the thesis includes research of the literature in the field of branding, brand value, brand perception and brand management. Subsequently, the selected company is introduced and the results of the questionnaire survey, including statistical processing and evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 11. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Pavla Jindrová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ÜVEGEŠOVÁ, Aneta. \textit{Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/dsyqjk/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Üvegešová, Aneta. Vnímání a hodnocení obchodní značky vybrané společnosti z pohledu veřejnosti. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Budování obchodní značky. Porovnání teorie a praxe na příkladu budování značky Oskar.
Daniel Krejsa -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Zina
Martina Kostková -
Projekt budování obchodní značky Podravka
Alena Ďurčanová -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Budování silnějšího jména obchodní značky pro 7 Vitals Massage Studio v průběhu pandemie COVID-19.
Chien Huynh Minh -
Projekt budování obchodní značky Ovozela a její rozšiřování na trh
Blanka Martinů -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká