Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ – Mgr. Karolína Fikejsová
Mgr. Karolína Fikejsová
Master's thesis
Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Differentiated teaching of Math focused on the needs of students in the third grade of elementary school
Abstract:
Diplomová práce Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ se zabývá především diferencovaným vyučováním, individualizací, potřebami žáků a to konkrétně ve 3. a hlavně 4. ročníku základních škol. Praktická část je složena ze sady slovních úloh, pracovních listů, které obsahují matematické příklady a úlohy včetně jejich řešení, určených k diferencované výuce.Abstract:
Diploma thesis “Differentiated teaching of mathematics focused on the needs of students in the third and mainly fourth grade of primary school“ deals with differentiated teaching, individualization, pupils' needs, namely in the third and fourth year of primary schools. The practical part consists of a set of word problems and worksheets, that contain mathematical examples and tasks including their …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 12. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pnfdk/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 2. 2019
- Supervisor: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
- Reader: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIKEJSOVÁ, Karolína. \textit{Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2018. Available from: https://theses.cz/id/dt23nv/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková -
Vliv mezidruhové konkurence dubu a buku ve 3. – 4. LVS v podmínkách globální klimatické změny
Veronika Nováková -
Grafické řešení algebraických rovnic 2., 3. a 4. stupně
Radim ŠVAJNOCH -
Jak vnímají sociální práci žáci 3. a 4. ročníků středních škol?
Romana VENCLÍKOVÁ -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková