Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ – Mgr. Karolína Fikejsová
Mgr. Karolína Fikejsová
Diplomová práce
Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Differentiated teaching of Math focused on the needs of students in the third grade of elementary school
Anotace:
Diplomová práce Diferencovaná výuka matematiky zaměřená na potřeby žáků ve 3. a 4. ročníku ZŠ se zabývá především diferencovaným vyučováním, individualizací, potřebami žáků a to konkrétně ve 3. a hlavně 4. ročníku základních škol. Praktická část je složena ze sady slovních úloh, pracovních listů, které obsahují matematické příklady a úlohy včetně jejich řešení, určených k diferencované výuce.Abstract:
Diploma thesis “Differentiated teaching of mathematics focused on the needs of students in the third and mainly fourth grade of primary school“ deals with differentiated teaching, individualization, pupils' needs, namely in the third and fourth year of primary schools. The practical part consists of a set of word problems and worksheets, that contain mathematical examples and tasks including their …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pnfdk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2019
- Vedoucí: Mgr. Jitka Panáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková -
Vliv mezidruhové konkurence dubu a buku ve 3. – 4. LVS v podmínkách globální klimatické změny
Veronika Nováková -
Jak vnímají sociální práci žáci 3. a 4. ročníků středních škol?
Romana VENCLÍKOVÁ -
Grafické řešení algebraických rovnic 2., 3. a 4. stupně
Radim ŠVAJNOCH -
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Tištěné učebnice hudební výchovy pro 4. ročník ZŠ a jejich využívání v praxi
Adam Kapoun -
Grafomotorický vývoj ve 3. a 4. ročníku ZŠ
Tereza Urbánková