Michaela DOLINSKÁ

Bachelor's thesis

Zákaznický servis společnosti v Severní Americe s komentářem a vysvětlením pojmů

Customer Service of a North American company with commentary and glossary
Abstract:
Bachelor thesis deals with unique customer service of a North American Airline - WestJet. The goal of the thesis was to analyze the customer service and bussiness relationship of a highly recognized Canadian airline. The reader will understand the unique and different approach to customer service that WestJet has applied to its daily operations.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá unikátním zákaznickým servisem společnosti ze Severní Ameriky - WestJet. Cílem práce bylo analyzovat obchodní vztah k zákazníkovi, stejně jako péči o něj. Čtenář bude moci porozumět unikátnímu přístupu k péči o zákazníky, který WestJet uplatňuje při každodenním provozu.
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Alok Kumar, M.A.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

DOLINSKÁ, Michaela. Zákaznický servis společnosti v Severní Americe s komentářem a vysvětlením pojmů. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Philosophy and Arts

Bachelor programme / field:
Linguistics / Foreign Languages for Business

Theses on a related topic