Zákaznický servis společnosti v Severní Americe s komentářem a vysvětlením pojmů – Michaela DOLINSKÁ
Michaela DOLINSKÁ
Bakalářská práce
Zákaznický servis společnosti v Severní Americe s komentářem a vysvětlením pojmů
Customer Service of a North American company with commentary and glossary
Abstract:
Bachelor thesis deals with unique customer service of a North American Airline - WestJet. The goal of the thesis was to analyze the customer service and bussiness relationship of a highly recognized Canadian airline. The reader will understand the unique and different approach to customer service that WestJet has applied to its daily operations.Abstract:
Bakalářská práce se zabývá unikátním zákaznickým servisem společnosti ze Severní Ameriky - WestJet. Cílem práce bylo analyzovat obchodní vztah k zákazníkovi, stejně jako péči o něj. Čtenář bude moci porozumět unikátnímu přístupu k péči o zákazníky, který WestJet uplatňuje při každodenním provozu.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Alok Kumar, M.A.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOLINSKÁ, Michaela. Zákaznický servis společnosti v Severní Americe s komentářem a vysvětlením pojmů. Plzeň, 2014. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Cizí jazyky pro komerční praxi v kombinaci angličtina - francouzština