Existenciální izolace v kontextu attachmentu k různým figurám u dospělých – Bc. Anna Macholánová
Bc. Anna Macholánová
Diplomová práce
Existenciální izolace v kontextu attachmentu k různým figurám u dospělých
Existential isolation in context of attachment to different figures in adults
Anotace:
Existenciální izolace neboli pocit, že nemůžeme nikdy plně sdílet naše prožívání s druhými lidmi, začala být předmětem výzkumu až v posledních několika letech. Cílem této práce bylo prozkoumat souvislost existenciální izolace s attachmentem k matce, otci a partnerovi. Výzkumný soubor obsahoval 377 osob ve věku 18-60 let. Využity byly dotazníky Existential Isolation Scale a Experiences in Close Relationships …víceAbstract:
Existential isolation, the feeling that we can never fully share our experiences with other people, has only been the subject of research in the last few years. The aim of this work was to investigate the connection between existential isolation and attachment to the mother, father and partner. The research group contained 377 people aged 18-60 years. The questionnaires Existential Isolation Scale …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/icunz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2021
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Blatný, DrSc.
- Oponent: PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{} Dopad AI na současnou fotografii a společnost\nl{} 2. Praktická část:\nl{} a) katalog produktů nebo služeb: Fashion editorial za pomoci AI\nl{} b) výstavní soubor: Motiv portrétu a figury prostřednictvím AI
Vendula Spáčilová -
Rey-Osterriethovy komplexní figury u 14/15letých dětí se specifickými poruchami učení
Lenka Šamánková -
TEST REY - OSTERRIETHOVY KOMPLEXNÍ FIGURY U DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU S GRAFOMOTORICKÝMI OBTÍŽEMI A BEZ GRAFOMOTORICKÝCH OBTÍŽÍ
Kateřina Rejfová -
Plastové figury
Kamil MRÁZ -
Formování sebeidentity prostřednictvím herní figury
Daniela LIENDL -
Rétorické figury v sonátách Benedetta Marcella
Petra Kučerová -
Proměny figury v raném díle Jiřího Načeradského (1959 – 1967)
Silvie Jasičová -
Figury a tropy v díle Rhetorica ad Herennium ve srovnání s rétorickými texty Cicerona a Quintiliana
Julie Koldová