Jakub Rydval

Bakalářská práce

Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy

Using Digital Media in the Marketing Strategy of a Distributor Outdoor Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí digitálního marketingu a jeho využitím v outdoorové firmě. Práce je rozdělena na čtyři části. První část se věnuje definování vymezujících pojmů, mezi než patří marketing, internetový marketing a internet. Zmíněna jsou také charakteristika a vývoj Internetu, rozdíly mezi daty a informacemi, popis fungování tohoto média a jeho uplatnění v oblasti marketingu včetně …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the area of digital marketing and its use in an outdoor company. The thesis is divided into four parts. The first part deals with defining terms such as marketing, internet marketing and the Internet. It also mentions the characteristics and development of the Internet, the differences between data and information, a description how it is functioning and its application …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rydval, Jakub. Aplikace digitálních medií v marketingu distributorské outdoorové firmy . Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika