Programovací jazyk Swift a účelnost jeho zařazení do výuky – Valeriya Dmitricheva
Valeriya Dmitricheva
Bakalářská práce
Programovací jazyk Swift a účelnost jeho zařazení do výuky
Programming language Swift and its effectivenss of inslusion in teaching
Anotace:
Tato práce se zabývá programovacím jazykem Swift a účelností jeho zařazení do výuky. Swift je multiparadigmatickým jazykem, protože obsahuje prvky z objektově orientovaného programování, ale lze zkoušet i některé věci z funkcionálního programování. Apple představil Swift veřejnosti během WWDC 2. června 2014 a v současné době je využíván v operačních systémech Mac OS X a iOS společnosti Apple. Tato …víceAbstract:
This thesis deals with the Swift programming language and suitability of its inclussion in education. Swift is multi paradigm programming language, because it contains elements of object-oriented programming. But it is possible to try some elements from functional progamming. Apple introduced the Swift to the public during WWDC June 2 2014 and currently Swift is used in Mac OS X and iOS platform. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50649
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2016
- Vedoucí: Rudolf Pecinovský
- Oponent: Vladimír Oraný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50649
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
Programovací jazyk Swift a jeho zařazení do výuky podle metodiky Architecture First
Martin Matějka -
Client Identification via ID Card with NFC for iOS
Michal Němec -
Podvrhnutie polohy v iOS
Richard Ondrejka -
Comparison of ARKit, ARCore and supported rendering technologies in iOS development
Miriam Cabadajová -
Porovnanie multiplatformovej technológie Flutter a natívneho prístupu iOS a Android
Jakub Kracina -
iOS app for bouldering gyms
Tomáš Bouma -
Nástroje pro vývoj mobilních aplikací pro iOS
Ladislav SURANOVSKÝ