Jan Volhejn

Diplomová práce

Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market

Marketingová vstupní strategie pro Kerberos na východoněmecký trh
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá strategický marketingový plán vstupu pro expanzi krematoria Kerberos na trh zvířecích kremací ve východním Německu. Kombinací primárního výzkumu ve formě dotazníku a sekundárních dat z průmyslových zpráv studie identifikuje cílovou skupinu a její preference, přičemž zdůrazňuje poptávku po personalizovaných a ekologických službách. Metodologie zahrnuje podrobnou segmentaci …více
Abstract:
This thesis explores a strategic marketing entry plan for Kerberos Krematorium's expansion into the pet cremation market in Eastern Germany. Combining primary research in the form of a questionnaire with secondary data from industry reports, the study identifies target audience and its preferences, emphasizing the demand for personalized and eco-friendly services. The methodology involves detailed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2024
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/94288