Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market – Jan Volhejn
Jan Volhejn
Diplomová práce
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
Marketingová vstupní strategie pro Kerberos na východoněmecký trh
Anotace:
Tato diplomová práce zkoumá strategický marketingový plán vstupu pro expanzi krematoria Kerberos na trh zvířecích kremací ve východním Německu. Kombinací primárního výzkumu ve formě dotazníku a sekundárních dat z průmyslových zpráv studie identifikuje cílovou skupinu a její preference, přičemž zdůrazňuje poptávku po personalizovaných a ekologických službách. Metodologie zahrnuje podrobnou segmentaci …víceAbstract:
This thesis explores a strategic marketing entry plan for Kerberos Krematorium's expansion into the pet cremation market in Eastern Germany. Combining primary research in the form of a questionnaire with secondary data from industry reports, the study identifies target audience and its preferences, emphasizing the demand for personalized and eco-friendly services. The methodology involves detailed …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94288
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2024
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Petr Král
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94288
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Primary and Secondary Education in USA and China: comparison of approach and purpose
Anna Ziklová -
Rotational teaching of English language at Primary and Lower Secondary school
Michal Pospíšil -
Foraging Activity and Species Composition of Ants during Day/Night in Primary and Secondary Forests in Papua New Guinea
Jan LENC -
Marketingový výzkum jako opora strategického řízení kulturních institucí
Šárka Kolejková -
Marketingový výzkum
Petr Beneš -
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Anna Babicheva -
Influence of Media and Coal Labour Unions Most Coal-dependent Countries of the EU and their Path Away from Coal Case Study of Poland and Germany
Kristína Kráľovská -
Germany’s role as a Norm Exporter - the case study of North Macedonia’s Ohrid Framework Agreement
Kristijan Arsovski