Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga. – Bc. Veronika Vrbecká
Bc. Veronika Vrbecká
Bakalářská práce
Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga.
Perception and resolving of conflicts between teacher and student from respective teacher's point of view.
Anotace:
Bakalářská práce "Vnímání a řešení konfliktních situací ve vztahu učitel a žák z pohledu pedagoga" se zabývá konflikty mezi pedagogem a žákem, především z pohledu pedagoga. V teoretické části řešíme vztah pedagoga se žákem, definujeme samotný pojem "konflikt" včetně jeho řešení a zabýváme se předcházením konfliktů, tzn. prevencí. V praktické části jsme vycházeli z polostrukturovaných rozhovorů. Tyto …víceAbstract:
Bachelor thesis "Perception and resolution of conflicts between teachers and students from the perspective of teachers" deals with conflicts between teacher and student, especially from the perspective of teacher. In the theoretical part we deal with the relationship between teacher and student, we discuss the very term "conflict" including the solutions and deal with conflict prevention, ie. prevention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gpa6x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
- Vedoucí: Mgr. Petr Soják, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociálně pedagogické asistentství
Práce na příbuzné téma
-
Osobnost pedagoga na střední odborné škole a jeho vliv na žáky
Věra Kuchařová -
Role asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 1. stupni ZŠ
Dominika Vlčková -
Komunikace s žáky s poruchami chování
Václava Adamčíková -
Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou
Martin Majcík -
Přístup k žákům s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ z hlediska podpory sociálního začlenění a komunikace
Barbora Pátková -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Verbální komunikace mezi učitelem a žákem s odlišným mateřským jazykem v běžné třídě české školy
Julie Fiedlerová -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová