Bc. Ivo MACEK

Bakalářská práce

Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank

Marketing access to student accounts in Raiffeisenbank
Anotace:
Tato bakalářská práce se snaží poukázat na nedostatečnou nabídku studentského účtu, který je poskytován společností Raiffeisenbank v České republice. Hlavní část této práce je dotazníkového šetření, které provedu mezi studenty. Z jeho výsledků chci zjistit, co studenti od svého účtu požadují a navrhnout zlepšení, které doufám povede k lepšímu postavení studentských účtů společnosti Raiffeisenbank na …více
Abstract:
The bachelor thesis is aimed on pointing out insufficient offer of the students bank account, which is provided by Raiffeisenbank in the Czech Republic. The main part of the work involves a questionnaire survey with the students as a target of questioning. I want to detect their wishes and demands related to the account from the result of the survey and to suggest the improvement, which I hope will …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9733

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MACEK, Ivo. Marketingový přístup ke studentským účtům v Raiffeisenbank. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2010

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika