Moc a síla (anti)tabákové reklamy – Bc. Karolína KOŠAŘOVÁ
Bc. Karolína KOŠAŘOVÁ
Diplomová práce
Moc a síla (anti)tabákové reklamy
The Power Of (Anti)Tabacco Advertising
Anotace:
Práce se v teoretické části zabývá teoretickými východisky komunikačního procesu a jeho aplikací na marketingové komunikace. Neopomíná důležitou roli znaků a symbolů v marketingové komunikaci a popisuje též významy obrazu, sloganu či barev. Zmiňuje se také krátce o psychologii spotřebitele jako cílové skupině, na kterou je zaměřena reklama analyzovaná v projektové části práce. Uvádí základní údaje …víceAbstract:
The thesis deals in the theoretical part with theoretical basis of the communication process and its application onto marketing communications. It doesn?t forget the important role of signs and symbols in marketing communication and describes the relevance of de-piction, slogan or color. It also briefly mentions consumer psychology as a target group, on which are the analyzed advertisements focused …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
18539
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOŠAŘOVÁ, Karolína. Moc a síla (anti)tabákové reklamy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková -
Reklama a genderová stereotypizace
Zlata Dědková -
Reklama jako komunikační prostředek
Jiří Lukšík -
Postoje české veřejnosti k reklamě s důrazem na problém životního prostředí
Tereza Miksová -
Vzťah zákazníkov k reklame spoločnosti AmRest na českom trhu
Kristína Lušková -
Změny postojů české veřejnosti k reklamě
Lukáš Sajvera -
Analýza postojů spotřebitelů k reklamě na sociálních sítích
Radek Stankuš -
Analýza postojů k reklamě na sociálních sítích v Rusku
Irina Zharkova