Ing. Andrea Ropková, DiS.

Bakalářská práce

Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě

Woman as a sex object in the contemporary Czech advertising
Anotace:
Bakalářská práce „Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě“ pojednává o zobrazování žen v komerčních sděleních. Obsahuje také vysvětlení, v jakých nejčastějších stereotypních rolích jsou ženy běžně zobrazovány. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum konkrétních reklam.
Abstract:
Bachelor thesis “Woman as a sex object in the contemporary Czech advertising” deals with portrayal of women in commercial communications. It also includes explanation in which the most stereotypes roles for women are usually displayed. The practical part contains qualitative research on particular ads.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavel Čírtek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace