Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě – Ing. Andrea Ropková, DiS.
Ing. Andrea Ropková, DiS.
Bakalářská práce
Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě
Woman as a sex object in the contemporary Czech advertising
Anotace:
Bakalářská práce „Žena jako sexuální objekt v soudobé české reklamě“ pojednává o zobrazování žen v komerčních sděleních. Obsahuje také vysvětlení, v jakých nejčastějších stereotypních rolích jsou ženy běžně zobrazovány. Praktická část obsahuje kvalitativní výzkum konkrétních reklam.Abstract:
Bachelor thesis “Woman as a sex object in the contemporary Czech advertising” deals with portrayal of women in commercial communications. It also includes explanation in which the most stereotypes roles for women are usually displayed. The practical part contains qualitative research on particular ads.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o2ad9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Genderové stereotypy v reklamě - odraz Goffmanovy studie v současné reklamě
Silvie MAŇASOVÁ -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender analýza a gender role v knihách Betty MacDonaldové "Vejce a já" a "Kdokoliv může dělat cokoliv"
Lenka Oláhová