Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem – Jakub Drahokoupil
Jakub Drahokoupil
Bachelor's thesis
Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAHOKOUPIL, Jakub. \textit{Analýza chování českých uživatelů sociálních sítí a dopady na marketingovou komunikaci firem}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/du45kl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola ekonomie a managmentu
Bachelor programme:
Ekonomika a management (Bc.)
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.