Markéta Veselá
Bakalářská práce
Budování pověsti základní školy
Anotace:
Každá škola má nějakou svoji image. Je to jeden z nejdůležitějších prvků v její úspěšnosti, obraz, kterým se prezentuje na veřejnosti. Čím lepší image škola má, tím lépe obstojí v konkurenčním prostředí na trhu vzdělávání. Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou marketingu ve školství, hrozbou poklesu žáků a snažím se zjistit odpověď na otázku, jakou pověst zkoumaná škola má. Objektem zkoumání …víceAbstract:
Every school has its image or reputation. It is one of the most important elements in its success rate. It is the way the school presents itself to the public.The better reputation the school has, the more succesful it is in the competition environment in the education market. My bachelor´s thesis is concerned with the issues of marketing in the education sector. It is an attempt to find out the answer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Identifikátor:
http://theses.cz/id/du4cpv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace malotřídních základních škol
Kateřina Vansová -
Marketingové komunikace vysokých škol s ekonomickým zaměřením v ČR
Nikola Tomanová -
Marketingová komunikace středních škol
Tereza Báčová -
Komparace marketingové komunikace vybraných středních škol
Natálie Pistovčáková -
Marketingová komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti SŠ a VŠ
Lukáš Vybíral -
Komparativní analýza marketingové komunikace dvou tanečních škol
Darya Klemets -
Komunikace ESF s partnerskými středními školami
Alena Marečková -
Projekt marketingové komunikace baget značky Simply Fresh u cílové skupiny studenti středních a vysokých škol
Lukáš Vybíral
Název
Vložil
Vloženo
Práva