Tereza Svobodová
Bachelor's thesis
Vnímání značky Red Bull
Perception of Brand Red Bull
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Vnímání značky Red Bull" je objasnění procesu budování úspěšné značky se zaměřením na její viditelné prvky, díky kterým si spotřebitel vytváří názor na značku. Poznatky o důležitých prvcích značky, konceptu hodnoty a image značky získané v teoretické části jsou aplikovány na značku Red Bull, která působí v segmentu energetických nápojů. Klíčovou částí této bakalářské práce …moreAbstract:
Object of the thesis "Perception of Brand Red Bull" is to clarify the proces of building a successful brand with a focus on the visible elements that make the consumer creates an opinion on the brand. Knowledge of these important elements of brand, concept of brand equity and brand image which is obtained in the theoretical part of the thesis is apllied to the brand Red Bull that operates on the market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Accessible from:: 28. 4. 2015
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Svobodová, Tereza. Vnímání značky Red Bull. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum nových zákaznických segmentů v oblasti aplikace nových technologií úpravy vod
Marek Šimek -
Výzkum spotřebitelských preferencí na trhu energetických nápojů se sníženým obsahem cukru v ČR
Alexandra Bakuncová -
Marketingový výzkum tržního prostředí a zdrojů budoucích konkurenčních výhod průmyslového osvětlení.
Martin Bernacik -
Budování značky alkoholického nápoje
Tomáš PYŠNÝ -
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Strategie řízení image značky banky
Jana Kňažko