Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby – Kateřina Šálková
Kateřina Šálková
Master's thesis
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Using Children´s Drawings as a Pedagogical Tool for Investigating Traumatized Young Learners
Abstract:
Význam diplomové práce spočívá v poskytnutí metodiky učitelům na 1. stupni základní školy a jiným pedagogickým pracovníkům. Doporučuje, jak lze pracovat s dětskou kresbou jako jednou z diagnostických technik umožňujících odhalení emocionální traumatizace dítěte, a zároveň předává souhrn doporučených návodů ověřených na základě výzkumného šetření. V první části diplomové práce se nachází blíže specifikovaná …moreAbstract:
The contribution of this Diploma Thesis is to provide a metodology to elementary school teachers and other educational professionals. It advises how to work with children's drawings as one of the diagnostic techniques which allow detection of emotional trauma of the child. Besides, it transmits a summary of recommended instructions verified on the basis of the research. The first part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2015
Accessible from:: 28. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jitka Josífková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠÁLKOVÁ, Kateřina. \textit{Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/ducj87/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šálková, Kateřina. Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11).
Theses on a related topic
-
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Symbol ve výtvarném řešení kaple Redemptoris Mater
Pavlína KAŠPAROVÁ -
Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy
Veronika REISCHLOVÁ -
Donátor ve světě symbolů: Interpretace tří vybraných děl Jana van Eycka
Jana Kalužová -
Boty jako námět ve výtvarné tvorbě, Boty jako symbol pohybu
Romana ŠLINCOVÁ -
Role vychovatele v životě týraného či sexuálně zneužívaného dítěte mladšího školního věku
Petra POTYKOVÁ -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights