Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby – Kateřina Šálková
Kateřina Šálková
Diplomová práce
Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby
Using Children´s Drawings as a Pedagogical Tool for Investigating Traumatized Young Learners
Anotace:
Význam diplomové práce spočívá v poskytnutí metodiky učitelům na 1. stupni základní školy a jiným pedagogickým pracovníkům. Doporučuje, jak lze pracovat s dětskou kresbou jako jednou z diagnostických technik umožňujících odhalení emocionální traumatizace dítěte, a zároveň předává souhrn doporučených návodů ověřených na základě výzkumného šetření. V první části diplomové práce se nachází blíže specifikovaná …víceAbstract:
The contribution of this Diploma Thesis is to provide a metodology to elementary school teachers and other educational professionals. It advises how to work with children's drawings as one of the diagnostic techniques which allow detection of emotional trauma of the child. Besides, it transmits a summary of recommended instructions verified on the basis of the research. The first part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Zveřejnit od: 28. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Josífková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠÁLKOVÁ, Kateřina. \textit{Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ducj87/.
Jak správně citovat práci
Šálková, Kateřina. Metodika pro pedagogické šetření traumatizovaných dětí v mladším školním věku pomocí dětské kresby. Liberec, 2015. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Symbol ve výtvarném řešení kaple Redemptoris Mater
Pavlína KAŠPAROVÁ -
Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy
Veronika REISCHLOVÁ -
Donátor ve světě symbolů: Interpretace tří vybraných děl Jana van Eycka
Jana Kalužová -
Boty jako námět ve výtvarné tvorbě, Boty jako symbol pohybu
Romana ŠLINCOVÁ -
Role vychovatele v životě týraného či sexuálně zneužívaného dítěte mladšího školního věku
Petra POTYKOVÁ -
Kresba pohádky dětmi předškolního věku a interpretace kresby
Hana Běhounková -
Příběhy skryté v obrazech - interpretace výtvarné tvorby autorky s autismem
Kamila Mourtadaová
Název
Vložil
Vloženo
Práva