Přístup ke klientům v bankovnictví – Lenka Jakubčinová
Lenka Jakubčinová
Diplomová práce
Přístup ke klientům v bankovnictví
Attitude to clients in banking
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na postavení bank působících na českém trhu, především pak na jejich chování vůči klientům. Téma souvisí s problematikou společenské odpovědnosti firem, neboť řeší otázku etičnosti chování bank. Pro potřeby práce byly vybráni čtyři zástupci, dvě velké a dvě malé banky. Nejdříve jsou banky představeny a porovnány z pohledu pozice na českém trhu, následně jsou provedeny …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the position of banks on the Czech market, especially on their behavior towards clients. The topic is related to the issue of corporate social responsibility, as it follows up the issue of ethical behavior of banks. Four representatives, two large and two small banks were selected for this thesis. First, all four banks are presented and compared in terms of position on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2019
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Lucie Kernerová -
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
Jitka Koubová -
Malé a střední podniky jako cílový segment pro banky
Miroslav Trna -
Zvýšení tržního podílu banky a udržení klienta banky
Radim Udatný -
Makroekonomická kritéria v expanzní strategii banky
Jan Lorenc -
The strategy of product positioning on the pharmaceutical market - Case study Enterodez.
Ivan Nebogin -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin