Genderové stereopyty v reklamním textu – Bc. Polina Zaliubovska
Bc. Polina Zaliubovska
Diplomová práce
Genderové stereopyty v reklamním textu
Gender stereotypes in advertisement
Anotace:
Práce se věnuje výzkumu jazykových prostředků reprezentace genderových stereotypů v reklamních textech z ukrajinských a českých časopisů. V těchto reklamních texech byly analyzovány mužské a ženské stereotypy, na kterých je postaven reklamní argument, a jazykové prostředky jejích vyjádření.Abstract:
The diploma thesis is devoted to the research of linguistic representation of the gender stereotypes in advertising texts from Ukranian and Czech magazines. In the advertising texts under consideration women’s and men’s stereotypes and language means of their expression were found and described.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k1gwr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
- Vedoucí: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
- Oponent: PhDr. Pavla Valčáková, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Obecná jazykověda
Práce na příbuzné téma
-
Syntaktická struktura reklamních textů
Alena HOUSEROVÁ -
Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy
Olha SHUTKA -
Genderové role a stereotypy ve Vesnickém románu Karoliny Světlé
Anna Bělohoubková -
Genderové stereotypy v učebnicích vlastivědy a zeměpisu
Simona OLBRICHOVÁ -
Genderové stereotypy a jejich vnímání u žáků 2. stupně ZŠ
Lucie VAŇKOVÁ -
Genderové stereotypy v knižní sérii Harry Potter
Jan SEJBAL -
Genderové stereotypy v reklamě
Jan Strnad -
Gendrové stereotypy v reklamě - reklama v průběhu 20. století se zaměřením na gendrové stereotypy
Michaela RUSÍNOVÁ