Bc. Polina Zaliubovska

Master's thesis

Genderové stereopyty v reklamním textu

Gender stereotypes in advertisement
Anotácia:
Práce se věnuje výzkumu jazykových prostředků reprezentace genderových stereotypů v reklamních textech z ukrajinských a českých časopisů. V těchto reklamních texech byly analyzovány mužské a ženské stereotypy, na kterých je postaven reklamní argument, a jazykové prostředky jejích vyjádření.
Abstract:
The diploma thesis is devoted to the research of linguistic representation of the gender stereotypes in advertising texts from Ukranian and Czech magazines. In the advertising texts under consideration women’s and men’s stereotypes and language means of their expression were found and described.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2017
  • Vedúci: prof. PhDr. Marie Krčmová, CSc.
  • Oponent: PhDr. Pavla Valčáková, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta