Klára Poulová
Bachelor's thesis
Euroskepticismus v českých médiích
Euroscepticism in the Czech media
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaobírá mediální analýzou euroskepticismu ve vybraných periodikách v České republice v období od začátku ledna do konce března 2012. Cílem práce je pomocí obsahové analýzy vytvořit obraz o tom, jak je prezentována Evropské unie skrze naše nejčtenější periodika. První teoretická část přibližuje existující typologie euroskepticismu, zabývá se teorií sociální a mediální konstrukce …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of media euroscepticism in selected journals in the Czech Republic during the period from the beginning of January to the end of March 2012. The aim of the work is to discover the exact image of the European Union created by our most widely read periodicals. The method used for this research is the content analysis. The theoretical part describes the existing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37454
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2013
- Supervisor: Jana Reschová
- Reader: Daniel Kný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37454
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Politologie / Politologie
Theses on a related topic
-
Role médií v procesu ovlivňování veřejného mínění v období československého reálného socialismu mezi lety 1970-1989
Adéla Ouhrabková -
Ovlivňování veřejného mínění použitím politické mluvy. Diskurz - analytický průzkum
Jaroslav MALEČEK -
Lokální média jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Tereza Juřinová -
Ovlivňování veřejného mínění v České republice jako součást ruské zahraniční politiky
Michaela Procházková -
Public relations jako nástroj ovlivňování veřejného mínění
Ondřej ZAPSKÝ -
Bulvár jako nástroj - ovlivňování veřejného mínění k dosažení politické moci
Eliška Gajdošová -
Televize - prostředek ovlivňování veřejného mínění
Anita Frýdová -
Public relations jako nástroj firem na budování pozitivního veřejného mínění
Hana Chmelíková