Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic – Marcel Vraný
Marcel Vraný
Bakalářská práce
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
Mladá generace a sport: Propagace pravidelné pohybové aktivity v České republice
Anotace:
Tato práce se zabývá mladou generací do 30 let a jejímu vztahu k pravidelné pohybové aktivitě. Cílem je zjistit, jestli existují způsoby a programy, jak motivovat mladé lidi k pravidelné pohybové aktivitě. Práce je rozdělená do dvou částí. První část charakterizuje pojmy pravidelná pohybová aktivita, její důležitost a vlivy spojené s fyzickým, duševním a sociálním zdravím. Druhá část obsahuje kvantitativní …víceAbstract:
This thesis deals with promoting regular physical activity among the young generation, aged between 15 and 29 years old, in the Czech Republic. This thesis aims to find out what would motivate members of the young generation to regular physical activity. The thesis is divided into two parts. The first part deals with introducing the term physical activity, its importance and its connection with physical …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2022
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jana Havrdová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87564
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
International Business
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Působení sociálních sítí na sociální vztahy v reálném životě u mladé generace
Tereza Opletalová -
Sociální reklama a její percepce u mladé generace
Karolína Gerhardtová -
Sociální sítě jako součást života mladé generace
Barbora PĚKNICOVÁ -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Sociální sítě a jejich působení na mladou generaci
Kateřina Studničná -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková